Izzivi in prakse poučevanja psihologije v srednjih šolah

Izzivi in prakse poučevanja psihologije v srednjih šolah

Urednik:Melita Puklek Levpušček, Katja Depolli Steiner

Psihološka pismenost je pomembna vseživljenjska kompetenca, ki naj jo ljudje razvijajo v največji meri, saj bodo tako lažje uresničili osebne, profesionalne ter socialne potrebe in cilje. Psihološko pismen posameznik obvladuje psihološka znanja in spretnosti, ki jih potem neposredno udejanja v življenju: lažje rešuje probleme tako na znotrajosebni kot medosebni ravni, bolje se zaveda in razume sebe in druge, bolj spretno komunicira v različnih kontekstih, bolje razume različne dogodke ter pojave v ožjih in širših družbenih kontekstih, zavezan je etičnemu ravnanju in spoštovanju različnosti. Različne psihološke organizacije v Evropi in po svetu si prizadevajo, da bi se psihološko opismenjevanje za vse učence pričelo že v času osnovnega in srednjega izobraževanja in ne šele na univerzitetni ravni. V pričujoči monografiji avtorice, učiteljice psihologije na srednješolski in visokošolski ravni, predstavljajo poučevanje psihologije v slovenskih srednjih šolah, ki ima dolgoletno tradicijo. 

Leto izida:2021

Št. strani:239

Tip vezave:mehka vezava

ISBN:978-961-06-0468-6

Redna cena: 22,90 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

15. 12. 2023
Oddelek za arheologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Arheometrična delavnica za keramiko

13. 12. 2023
Mednarodna pisarna, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Predstavitev možnosti študija v Franciji

08. 12. 2023
Oddelek za arheologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Konferenca Študije keramike v Sloveniji

07. 12. 2023
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Alumniteka: Srečanje jezika in tehnologije

05. 12. - 07. 12. 2023
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Gostujoči predavanji dr. Valerija Barada na Oddelku za sociologijo