Pri založbi Springer bo izšla nova knjiga prof. dr. Mojce Ramšak

Prof. dr. Mojca Ramšak z Oddelka za etnologijo in kulturno antropologijo Filozofske fakultete pri založbi Springer objavlja že drugo knjigo s protialkoholno tematiko. Delo z naslovom "Social Impact of Wine Marketing: The Challenge of Digital Technologies to Regulation" analizira marketinške trike alkoholne industrije v digitalnem svetu, ki plovejo pod radarjem zakonodaje ter razloge za nemoč samoregulativnih ukrepov in preventive. Alkoholna industrija si s pomočjo tehnologije in odličnim poznavanjem kulturno-specifičnih navad pivcev uspešno izmišlja vedno nove zanke, v katere uspe ujeti obstoječe pivce in tiste, ki jih šele namerava prepričati v doživljenjsko pitje.

Napovednik knjige, ki bo izšla leta v začetku leta 2022, si lahko ogledate na tej spletni strani.

Zadnje novice
22. 09. 2023

Jezikovna fotoorientacija na Oddelku za prevajalstvo

Ena od kontrolnih točk na Jezikovni fotoorientaciji je bila v tolmaškem laboratoriju na Oddelku za prevajalstvo.
22. 09. 2023

Priznanje za življenjsko delo na področju raziskovanja vzgoje in izobraževanja za prof. dr. Sonjo Pečjak

Prof. dr. Sonja Pečjak
13. 09. 2023

Začela se je 3. konferenca Evropske zveze za azijsko umetnost in arheologijo (EAAA)

Današnje odprtje konference (foto: Janez Zalaznik)